اس ام اس عاشقانه...

WELCOME TO My WEBLOG

عکس های امیرتتلو , شعرهای عاشقانه

 

 

فرقی نداره حکم چی باشه رفیق ، تو همیشه لازمی . . .

  


نگاه کن !

این آسمان نیست که دلش گرفته ، دل منست که یک آسمان گرفته . . .

  


کسانی که از خود می رنجانیم مثل ساعت هایی میمانند که صبح دلسوزانه زنگ می زنند و در میان خواب و بیداری بر سرشان می کوبیم بعد می فهمیم که خیلی دیر شده !

  


بعضیها

بهتر است در حد یک آرزو بمانند …

برآورده شدنشان …

به بهای شکستن دلت تمام میشود . . .

  


برای قصه ای که با

“یکی بود و یکی نبود” شروع میشود

پایانی بهتر از

آوارگی کلاغ نمی توان نوشت . . .

 


بودم !

دیدم با دیگری شادتری

رفتم

 


دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند . . .

فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود . . .

رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !

  


خداراچه دیدی دوست من !؟

شاید ، یک روزی ، ” درد ” قیمت پیدا کرد و ما ثروتمند شدیم !

  

 

هیچ وقت کاری نکن که یه دختر قید احساسشو دربارت بزنه… چون فقط درباره تو بی احساس نمیشه . . . دیگه به زندگی احساسی نداره

 

  

 

می گویند : شاد بنویس

نوشته هایت درد دارند !

و من یاد مَردی می افتم که با گیتارش

گوشه ی خیابان شاد میزد

اما با چشمهای خیس . . . !

 

  

 

هنوز مثل سابق “ مهربانم ” اما دیگر کسی صدایم نمی کند “مهربانم” . . .

 

  

 

خدایا من دلم را صابون زدم به عشق او . . .

ولی چرا چشمانم می سوزند ؟

 

  

 

آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند

مثل “تو”

      

 

 

 

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

به خاطر خودت هم که شده، آن نگاه‌ها را غلاف کن !

 

  


عشق یعنی:

یکی بود

یکی نابود . . .

 

  

 



كد ماوس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 آبان 1398برچسب:,

] [ 10:19 ] [ MERAJ GOLESTANI ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه